Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
The landlord of choice
Als professionele verhuurder met meer dan 2.500 woningen in onze portefeuille bouwen, verhuren en onderhouden we al onze woningen zelf. Zo bieden we de huurder stabiliteit, kwaliteit en professionalisme.
Het is onze uitgesproken ambitie om de landlord of choice te zijn en een antwoord te bieden op huidige huisvestingsnoden, ongeacht de levensfase of -wijze van onze klant. We bieden meer dan gewoon een woonplaats: in elk van onze gebouwen creëren we een hecht buurtgevoel.
Home Invest Belgium is een openbare gereglementeerde vastgoedvennootschap (GVV) die gespecialiseerd is in de aankoop, ontwikkeling, verhuur en beheer van residentieel vastgoed in België en Nederland. Het bedrijf is sinds 1999 genoteerd aan de beurs van Brussel Euronext Brussels.
Met meer dan 2500 woningen verspreid over 45 locaties, waarvan de helft minder dan 10 jaar oud is, is Home Invest Belgium de grootste residentiële verhuurder van België. Het volledige vastgoedportfolio wordt intern beheerd, wat zorgt voor een hoogwaardige huurervaring, met comfort, duurzaamheid en diensten die zijn afgestemd op de behoeften van de huurders. Het bedrijf streeft ernaar de "Landlord of choice" te zijn door duurzame woningen aan te bieden tegen concurrerende huurprijzen, met goed onderhouden gemeenschappelijke ruimtes en geïntegreerde diensten. Het voortdurend verminderen van de ecologische voetafdruk maakt deel uit van het DNA van het bedrijf, onder andere door duurzame renovatieprojecten en het gebruik van hernieuwbare energie.
Doelstellingen van de functie
De site manager is verantwoordelijk voor het dagelijkse technische beheer van een portefeuille van residentiële gebouwen, van het opvolgen van dienstverleners tot de relatie met huurders. De site manager is elke dag ter plaatse (en maakt er minimaal doordeweeks zijn woonplaats van) en kent de gebouwen door en door om op elk moment te kunnen rapporteren aan de property manager, met wie nauw wordt samengewerkt.
Belangrijkste verantwoordelijkheden
Technisch beheer: opvolgen van interventies, coördinatie van dienstverleners, kwaliteitscontrole
Gemeenschappelijke ruimtes: toezicht op schoonmaak en onderhoud, beheer van gedeelde voorzieningen
Huurdersrelatie: deelname aan plaatsbeschrijvingen, beheer van verzoeken, proactieve communicatie
Administratieve opvolging: rapportage, opvolging en bijwerking van interne tools
Kleine werkzaamheden: schilderen, aanbrengen van siliconen, sneeuwruimen, enz.
Je hebt een opleiding of eerste ervaring in technisch beheer, facility management of een affiniteit met vastgoed in het algemeen
Organisatie, zelfstandigheid, flexibiliteit en proactiviteit schrikken je niet af
Je bent tweetalig FR/EN of NL/EN
Je hebt goede relationele vaardigheden en kunt perfect omgaan met onvoorziene omstandigheden
Je beheerst de Microsoft Office-suite en staat open om andere software te leren beheren (intern beheer, Security Desk, SmartPSS, enz.)
Bij Home Invest Belgium krijg je meer dan alleen een job – je wordt deel van een warme, dynamische en mensgerichte organisatie. Onze missie, "Becoming the landlord of choice", weerspiegelt zich in alles wat we doen: we bouwen niet alleen aan vastgoed, maar ook aan sterke teams en een positieve werkcultuur waarin iedereen zich gewaardeerd voelt.
Onze kernwaarden – ondernemerschap, uitmuntendheid, integriteit, klantgerichtheid, duurzaamheid en teamwork – vormen het fundament van onze bedrijfscultuur. We geloven in open communicatie, wederzijds respect en een inclusieve omgeving waarin je jezelf kan zijn en kan groeien
Wat mag je concreet verwachten?
💼Een aantrekkelijk loonpakket, inclusief:
Maandelijks brutoloon afgestemd op je ervaring
Maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag
13e maand
Jaarlijkse collectieve bonus (CAO90)
Onkostenvergoeding, internet- en telewerkvergoeding
Hospitalisatieverzekering (ook voor je gezin) en groepsverzekering
Laptop, gsm en abonnement volgens ons Choose Your Own Device-beleid
🌿Flexibiliteit en welzijn:
33 vakantiedagen (20 wettelijke, 12 ADV, 1 extra HIB dag)
Activity-Based Working met flexibele werkzones
Buddy-systeem en ondersteuning vanaf dag één
Fitnessabonnement bij Stadium
📚Ruimte voor ontwikkeling:
Opleidingsmogelijkheden en groeikansen op maat
Een omgeving waar initiatief nemen wordt aangemoedigd
Bij ons ben je geen nummer, maar een gewaardeerde collega die mee bouwt aan de toekomst van stedelijk wonen in België.
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier