Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Home Invest Belgium is de referentiespeler in de verhuur van betaalbaar residentieel vastgoed op de Belgische markt, met meer dan 2.500 (woon)eenheden in een vastgoedportefeuille van € 879 miljoen.
Het team van Home Invest Belgium bestaat uit meer dan 40 professionals. Deze medewerkers bouwen - letterlijk en figuurlijk - aan de woonbeleving van bijna 2.000 gezinnen.
De organisatie is opgedeeld in enkele teams, die elk hun eigen verantwoordelijkheden hebben:
De aankoop, ontwikkeling en constructie van onze panden
Het verhuren en beheren van onze portefeuille, en het ondersteunen van onze huurders
De ondersteunende diensten, zoals Finance, HR en IT
De teams worden geleid door het management van Home Invest Belgium.
We bouwen aan een toekomst waarin mens, milieu en vastgoed in balans zijn.
We werken samen als één team, met respect en vertrouwen in elkaar.
We luisteren actief en creëren oplossingen die écht het verschil maken.
We streven elke dag naar topkwaliteit in alles wat we doen, we willen 'best in class' zijn.
We stimuleren ondernemerschap, initiatief, en geven ruimte om te groeien en te innoveren.
We handelen eerlijk, transparant en met verantwoordelijkheidszin.
Voor deze filter zijn geen openstaande vacatures gevonden
Pas je zoekcriteria aan.
Bij Home Invest Belgium werk je voor een gevestigde waarde én marktleider in residentieel vastgoed. Werken bij Home Invest Belgium is mee bouwen aan de woonbeleving van bijna 2.000 families. We combineren jarenlange expertise met een toekomstgerichte visie. Werken bij ons betekent bijdragen aan duurzame woonoplossingen die écht het verschil maken voor huurders én investeerders.
We geloven sterk in de kracht van menselijke connectie. Daarom organiseren we regelmatig inspirerende events, gezellige afterworks en teamactiviteiten die collega’s dichter bij elkaar brengen. Van informele lunches tot sportieve uitdagingen en feestelijke momenten — bij Home Invest Belgium draait het niet alleen om werk, maar ook om samen plezier maken en elkaar écht leren kennen.
Een goede werk-privébalans vinden we essentieel. Daarom bieden we een hybride werkmodel aan waarbij je de vrijheid krijgt om deels van thuis uit te werken. Je kiest de plek waar je het meest gefocust en comfortabel bent, en wij zorgen voor de juiste ondersteuning en tools om je werk vlot te laten verlopen — waar je ook bent.
Technologie is een sleutel tot efficiënt en aangenaam werken. Bij Home Invest Belgium krijg je een persoonlijk IT-budget waarmee je zelf kiest welke hardware en software jou het best ondersteunen. Zo werk je met materiaal dat écht bij jou past, en blijf je altijd up-to-date met de nieuwste digitale tools.
Team Lead Commercial Management
"Ik werk al meer dan 20 jaar voor HIB en heb mezelf in de loop der jaren kunnen inzetten en ontwikkelen binnen een bedrijf dat voortdurend groeit. HIB heeft me de kans gegeven om dat te doen en ik ben blij dat ik, samen met mijn team, mijn bijdrage kan leveren."
Team Lead Property Management
"Ik heb een lange ervaring in de vastgoedsector en ik werd verliefd op de gevarieerde functie van een vastgoedbeheerder. Je hebt te maken met alle taken die komen kijken bij het beheer van een woning, vanuit administratief, wettelijk, technisch en budgettair oogpunt. Het is een baan die een extreme veelzijdigheid vereist, en dat maakt het zo interessant."
Acquisition & Development Manager
"Ik ben verheugd om als Acquisition & Development Manager op zoek te kunnen gaan naar nieuwe opportuniteiten om samen met het Home Invest Belgium Team te ontwikkelen tot kwalitatieve en duurzame vastgoedprojecten. Een mooie uitdaging met veel diversiteit waar alle facetten van vastgoedontwikkeling aan bod komen."
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier